De senaste från Instagram ≈ felajcia

2012-05-25 | 21:16:34

Plockade lite blommor och satt på mitt nattycksbord  ll  Invigde shortsen för i år!  ll  Pluggade religon utomhus med min fina vän Marthina  ll  Läser världens bästa book!  ll  Jaaaag  ll  Fina gröna vägen till skolan  ll  Gjorde klart mina slutarbeten, wohoo!  ll  Blev fotad av Naemi i skogen  ll  Ritade lite

Ännu en vecka har nu gått, det slog mig på tyska lektionen igår när vi lämnade in böckerna att vi slutar verkligen på denna skolan nu, jag lämnar min underbara klass, jag kan inte fatta det! På måndag ska betygen vara satta och jag mår super över min insats i skolan under dessa tre åren. Två veckor kvar till sommarlov nu, dessa två veckorna kommer bli så härliga! Bara massor av roliga saker kvar nu juuuu :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sv: Haha :D Men alla som ska börja på Estestiska programmet ska ju göra något sånt test! :)

2012-05-27 | 21:02:08
URL: http://danielsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback