Min alldeles egna "Halv 8 hos mig"

2013-03-14 | 21:08:14
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G + väääldigt högt ISO-tal...
Förra lördagen blev det avklarat, middagen som jag hade drömt två mardrömmar om. haha, och det konstiga var att jag var egentligen inte så nervös men ändå drömde jag mardrömmar om att alla skulle tycka maten var jätteäcklig och ringa och beställa en pizza istället! Men jag klarade mig, efter lite kaos innan.. hade lite problem med efterrätten (geishapannacotta, som tillslut blev himmelsktgod!) och gjorde om den en gång. Tänkte visa bilderna från de andras middagar senare också, hade gärna ätit allas middagar igen mums! haha.
Fredag imorgon (lååång sovmorgon dessutom!), innebandycup i Jönköping nästa helg, påsklov om två veckor, nästan alla prov innan påsklovet är avklarat. Ja, jag mår ganska bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Daniel Tängerfors

oj oj, vilken middag. åker upp med lite till mig också?

2013-03-17 | 16:00:45
URL: http://danielsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback