en sånhär lista

2013-10-06 | 20:00:00
10 saker du vill göra innan du dör: Besöka USA, Australien, Hawaii osv. Hitta den rätta. Ha mitt drömbröllop. Bo i en storstad. Få ett riktigt bra jobb . Lära mig att surfa. Bo utomlands i något/några år. Åka utomlands med mina vänner. Flytta till mitt drömhus. Få barn. 
 
 
9 saker om dig själv: Jag är framåt. Jag är hemskt tacksam över att ha så fina vänner och familj. Jag slänger lätt ut konstiga kommentarer/påståenden utan att tänka (som när jag sen tänker efter så blir min egna reaktion euuuwww!!). Jag har aldrig ogillat min längd även fast jag är 181 cm lång. Jag är besatt av Pretty Little Liars. Jag hatar fåglar, stora eller små det kvittar (haha, KVITTar). Jag är inte så förtjust i att flyga. Jag var mobbad när jag gick i mellanstadiet. Jag har typ världens bästa kusiner och nästkusiner!
 
 8 sätt att vinna ditt hjärta på: Få mig att skratta. Vara sig själv. Le. Höra av sig mycket. Vara ärlig. Vara snäll mot mig/andra. Vilja hitta på saker. Vara spontan.
 
7 saker du ofta grubblar på: Vad jag ska göra efter studenten. Framtiden. Killar (ja, det gör väl alla tjejer?). Skolan. Vad andra tycker när de ser mig. Vad jag vill jobba som. Hur jag ska hinna med allt i mitt liv som jag vill göra.
 
6 kändisar du tycker är snygga: Channing Tatum, Douglas Booth, Zac Efron, Colin Egglesfield, Alex Pettyfer, Jake Gyllenhaal.
 
 
saker du aldrig skulle vilja göra: Hoppa bungyjump. Sjunga inför folk. Köpa en fågel. Förlora någon som står mig nära. Tappa kontakten i framtiden med mina vänner som jag har nu. 
 
4 saker du köpt den senaste månaden: En skjorta, ett litet fint rosa hjärta, väska och en regnponcho på Liseberg haha.
 
3 sätt att få dig le/skratta: Göra något klantingt. Sura skämt till exempel "Tjock pingvin" va? "Jag behövde något att bryta isen" asså hahaha. Le mot mig, ett leende smittar det får mig också att le haha.
 
 
2 gamla favoritlåtar: (Du är så) Yeah Yeah Wow Wow - Martin (Min absoluta favoritlåt när jag var liten åh!) Från och med du - Oskar Linnros (fortfarande en favorit dock)
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag hade inte så många kompisar när jag gick i låg-/mellanstadiet, skulle väl inte säga att jag blev mobbad men visst sa folk ganska taskiga grejer till mig. 
 

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander Photography

5 saker jag aldrig skulle vilja göra: "köpa en fågel"
hahahaha!
bästa, kramissss!

Svar: Hahahhaa ja men det är ju sant!!Puss bästa du
Felicia Lilja

2013-10-07 | 10:52:05
URL: http://nrosander.blogg.se
Postat av: ALVA (foto) ♡

Super fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket! :)
Felicia Lilja

2013-10-07 | 18:17:28
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag ska köpa en fågel i 18-årspresent till dig :*

2013-10-07 | 21:24:34
URL: http://jessicawrede.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback